۱ تیر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۳

قاسمی اعلام کرد:

آغاز طرح تابستانه پلیس در سواحل مازندران/ برخورد با مظاهر بداخلاقی در سواحل

آغاز طرح تابستانه پلیس در سواحل مازندران/ برخورد با مظاهر بداخلاقی در سواحل

ساری - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی مازندران گفت: طرح تابستانه پلیس در راستای سالم سازی سواحل دریای استان از امروز در مازندران آغاز شده، در این طرح با مظاهر بداخلاقی در دریا به شدت برخورد می شود.

سرهنگ پاسدار روح الامين قاسمي در گفتگو با خبرنگار مهر در ساری، هدف از اجراي اين طرح را تقويت حضور موثر و هدفمند ماموران پليس در سطح خيابان ها و ميادين اصلي شهرها و نقاط حادثه خيز و پيشگيري از ارتکاب به تخلفات رانندگي و وقوع حوادث رانندگي دانست.

جانشين فرمانده انتظامي مازندران گفت: در اين طرح با هرگونه ناهنجاري هاي اجتماعي و اخلاقي در سواحل و طرح هاي سالم سازي دريا برابر قانون برخورد خواهد شد.
 
وي آلودگي صوتي، سگ گرداني ، کشف حجاب توسط بانوان راننده و سرنشين خودرو را از جمله ناهنجاري هاي اجتماعي دانست که پليس برابر قانون با آن برخورد خواهد کرد.
 
قاسمي از اجراي مرحله دوم طرح تابستانه پليس همزمان با پايان ماه مبارک رمضان از 17 مرداد ماه تا 31 شهريور ماه خبر داد و افزود: اين طرح تا پايان تابستان ادامه خواهد داشت.
 
جانشين فرمانده انتظامي مازندران از حضور نيروهاي پليس در مناطق ممنوعه شنا خبر داد و افزود: برابر هماهنگي هاي بعمل آمده با استانداري مقرر شد از نيروهاي شرکت انتظام در طرح هاي سالم سازي دريا استفاده شود.

وی بیان کرد: طرح تابستانه پليس در جهت برقراري نظم و امنيت ترافيکي و انتظامي در محورهاي مواصلاتي استان، شهرهاي ساحلي و طرح هاي سالم سازي دريا از اول تيرماه به مرحله اجرا در می آید.
 
وي تصريح کرد: با توجه برگزاري انتخابات 24 خرداد ماه، پايان سال تحصيلي و آغاز دور اول سفرهاي تابستاني طرح ويژه تابستانه پليس با هدف برقراري نظم وامنيت ترافيکي و تسهيل در عبور و مرور از 18 خرداد ماه در سراسر استان اجرا شده است.

مازندران دارای 338 کیلومتر نوار ساحلی است.

کد خبر 2081423

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha